سوالات متداول

به چه دلیلی‌ باید حساب کاربری باز کنم
برای ثبت و دریافت سفارش خود، شما نیاز به باز کردن حساب کاربری دارید.
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید .
شما می‌توانید در حساب کاربریتان وضعیت سفارش خود، پیشینه و جزئیات سفارشات قبلی‌، کالاهای برگشتی‌، رسیدهای مالی، آدرس‌ها و اطلاعات شخصی‌، تخفیفها، اعلان ها و لیست علاقمندیهای خود را مشاهده کنید.

رمز عبور خود را فراموش کردم
در بخش ورود به حساب، بر روی “فراموشی کلمه عبور” کلیک کنید، سپس از شما درخواست می‌شود که آدرس ایمیل خود را وارد کرده تا لینک بازیابی کلمه عبور برای شما فرستاده شود. با کلیک کردن بر روی این لینک، شما یک ایمیل دوم همراه با رمز عبور جدید دریافت خواهید کرد که توسط آن وارد حساب کاربری خود می شوید.
توجه :لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری Gmail و Yahoo گاهی در پوشه spam قرار می گیرند.
به دلایل ایمنی، بهتر است پس از وارد شدن به حساب خود این رمز عبور را تغییر دهید.

روش‌های پرداخت وجه
همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت برای همه کاربران وجود دارد.
توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
پرداخت از طریق درگاه اینترنتی : همه کاربران ژابیز چاشنی می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک‌ها، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.
توجه:
لطفا توجه داشته باشید که ما کالای شما را پس از دریافت پرداخت ، ارسال خواهیم کرد. فرایند بعضی‌ از روشهای پرداخت (مانند درگاه اینترنتی) ممکن است چند روز کاری به طول بیانجامد.

امنیت پرداخت اینترنتی
علاوه بر سابقه ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت ژابیز چاشنی با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

آیا می‌توانم تاریخ و یا زمان مشخصی‌ را برای تحویل سفارشم انتخاب کنم؟
بله، لطفا به قسمت راهنمای خرید برای توضیح بیشتر در این زمینه مراجعه نمایید. اگر در هنگام پرداخت سفارش، زمان تحویل مشخصی‌ از طرف مشتری در قسمت توضیحات ویژه تعیین شده باشد، ژابیز چاشنی تمام تلاش خود را برای انجام درخواست مشتری خواهد کرد.

چه کاری باید انجام دهم اگر بسته خود را به موقع و یا صحیح و سالم دریافت نکنم؟
ژابیز چاشنی در حد امکان زمانهای تحویل ذکر شده در وبسایت را رعایت می‌کند. با این حال در بعضی‌ مواقع ما نمیتوانیم مسئول عواقب ناشی‌ از دیرکرد یا گم شدن بسته‌ای توسط شرکتهای حمل و نقل کالا باشیم. اگر احیانا بسته خود را در چارچوب زمانی‌ مشخص شده دریافت نکردید، ما پیگیری‌‌های لازم را با شرکت حامل انجام خواهیم داد که این کارممکن است چند روز کاری پس از دریافت درخواست شما به طول بیانجامد.
پس از دریافت سفارش، توصیه می‌کنیم که محصولات دریافتی‌ را تایید کنید. از شما درخواست میشود که در صورت مشاهده هر گونه عیب و نقص در محصولات، با توجه به ضمانت‌های قانونی‌ قابل اجرا، بلافاصله در همان روز تحویل از طریق ایمیل [email protected] به ما اطلاع دهید تا به آن رسیدگی شود.

حفظ حریم خصوصی
مطمئن باشید که حفظ اطلاعات شخصی‌ شما بالاترین اولویت ماست. ما هیچگونه اطلاعات از مشتری را در ا ختیار شخص ثالث قرار نمیدهیم.

ارجاع و تعویض کالا
در صورت پشیمانی از خرید خود پس از تحویل کالا، تا ٧ روز فرصت دارید که کالا را ارجاع و یا با کالایی دیگر تعویض نمایید.
کالای پس فرستاده شده باید در شرایط روزاول بوده و به بسته بندی آسیبی نرسیده باشد. (بسته بندی پاره شده پذیرفته نخواهد شد)
لطفا توجه داشته باشید که هزینه برگشت کالا به عهده مشتری است.
مشتری مسئول هر گونه خسارت وارد شده در طول بازگشت کالا می‌باشد .
مبلغ سفارش پس از بررسی‌ سالم بودن کالای ارجاع شده، به حساب شما واریز خواهد شد. (این پروسه حداکثر 10 روز کاری زمان می برد) و مشتری قادر به ردیابی پروسه بازگشت کالا از طریق حساب کاربری خود می‌باشد.
تعویض و ارجاع محصولات غذایی و بهداشتی امکان پذیر نمی‌باشد. لطفاً در خرید خود دقت فرمایید.

تماس با خدمات مشتریان
ژابیز چاشنی به نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شما اهمیت بسیاری می‌‌دهد. شما می توانید از طریق ایمیل و یا تماس با بخش خدمات مشتری نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
به درخواستهای شما تا حداکثر ۲۴ ساعت پاسخ داده خواهد شد.

سبد خرید